Excuse me Sir, I need a haircut if you ain't too busy you old Italian son of a bitch prick barber. Boy, does my ass hurt from all of the guys at my construction job.
Excuse me Sir, I need a haircut if you ain't too busy you old Italian son of a bitch prick barber. Boy, does my ass hurt from all of the guys at my construction job.
La tidlig merke til at denne var 1.33:1, men det finnes jo filmer i ws/scope som er croppa på enkelte DVD-utgivelser. Synes uansett TV-filmer burde være lov ...
Jeg tok like godt første DVD jeg kunne rekke fra her jeg satt. Det ble denne:
Dette er for dumt til å nevnes, egentlig, men - den første filmen jeg tenkte på med Tippi Hedren, den første filmen ALLE tenker på med Tippi Hedren, avfeide jeg med at, nei, den er jo i s/hv. Så da må det være Marnie...
Det er med andre ord på tide å se The Birds igjen. Som for øvrig er svaret mitt.